dinsdag 31 juli 2012

Summertime

Goedemorgen blogdinnen,

Vandaag laat ik een lekkere zomerse kaart zien, die ik voor mijn eerste challenge heb gemaakt.
Ik heb Flip flop Tilda uit de Summer memories collectie ingekleurd met Distress inkt refills.
En de vlinder heb ik gemaakt van 2 papieren bloemen.

Met deze kaart wil ik meedoen aan Kinderuitdaging # 9 van de Nederlandse Kaarten Uitdaging.
Hier is de opdracht : Zomer.
Ik hoop dat ik ga winnen.
Ook doe ik mee bij Stamptacular Sunday challenge. Daar is de opdracht : gebruik minstens 3 designpapiertjes.

Groetjes, Daizz

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een leuke kaart, Daisy!! Heel erg mooi gemaakt. Ik denk zéker dat je een kansje maakt om te winnen!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heel leuk en vrolijk uit! Heel veel succes met de challenge, ik ga voor je duimen!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er erg goed uit Daizz!
    Volgens mij maak je een grote kans, leuk dat je meedoet met de challenge.
    De taart voor mama en je topje ook al zo leuk.
    Altijd feest bij jouw!!!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen