donderdag 8 november 2012

Oma was jarig

Hallo bloggers,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat ik al eerder heb gemaakt voor de verjaardag van mijn oma.

Ik heb het afdrukje ingekleurd met Distress inkt.
Wat papier uit mijn moeders voorraad, een stukje touw en een paar knopen uit de knopendoos.
Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges
- De Creatieve Zebra # 36 ~ Alles mag
- Anything goes challenge # 79 ~ Anything goes
- Crealing # 7 ~ Alles mag
- Lovely Hanglar or Sweet Magnolia # 55 ~ Girls only

Groetjes, Daizz

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, heel leuk zo met die knoopjes.

    Fijne dag,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Daisy, wat een superlief kaartje heb je gemaakt voor je oma, daar zal ze wel heel erg blij mee zijn, veel succes bij de challenges, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, Daisy!! Oma was vast blij verrast. Ik vind je kaarten steeds mooier worden!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje. Hier zal je oma wel heel blij mee zijn geweest. Bedankt voor het meedoen met de challenge bij de Creatieve Zebra.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig en geweldig dat je mee doet met de Crealing challenge. Groetjes joyce
    ps ik geef een Candy weg op mijn blog misschien vind je het leuk om mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Daisy, ik ben al een héle grote fan van je moeder, ik heb best al veel van je gehoord je mams is net zo bezeten van haar kinderen als ik, als jij het meisje van het breien bent zet door je kan het, alle begin is moeilijk.
    Nu heb ik eens even naar dat prachtige kaartje gekeken wat je voor je oma hebt gemaakt, nou meisje je moedertje kan wel uit gaan kijken ze heeft er een concurrente bij.
    Ik hoop dat je nog veel meer mooie kaartjes gaat maken, dit is een schatje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen